Comanda si livrare

  1. Informații inițiale

Respectăm reglementările legislative aflate în vigoare:
  • Legea comerțului electronic - nr. 365 din 7 iunie 2002, publicată în Monitorul Oficial nr. 483 din 5 iulie 2002
  • Ordonanța nr. 21 din 21 august 1992 privind protecția consumatorilor, publicată în Monitorul Oficial nr. 212 din 28 august 1992
  • Ordonanța nr. 130 din 31 august 2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, publicată în Monitorul Oficial nr. 57 din 31 ianuarie 2003.
  • Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014
Depunem eforturi pentru menținerea corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibilele erori care pot apărea independent de voința noastră cu privire la aceste informații, precizăm că imaginile produselor au caracter informativ iar produsele livrate pot să difere de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor și a design-ului, fără notificare prealabilă din partea producătorilor.
De asemenea, unele caracteristici și/sau prețurile produselor prezentate pe site, pot fi modificate de către BRAMITECH SRL fără preaviz sau pot conține erori de operare.
Din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete însă facem eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.

Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricărui client/utilizator.

Se pot efectua comenzi pe site și fără crearea unui cont de utilizator dar vom avea nevoie de următoarele date: nume, prenume, număr telefon, adresa de email, adresa completă - pentru procesarea și livrarea comenzii.

Nu sunteți obligați să ne comunicați Codul Numeric Personal (CNP) dar trebuie să ne furnizați adresa complete – aceasta este o cerință legală a ANAF.

Clientul/utilizatorul poate efectua comenzi pe site prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături urmând a finaliza comanda după verificarea tuturor informațiilor prezentate și acceptarea acestor condiții de vânzare. Adăugarea unui produs/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii. Puteți transmite comenzile și pe adresa de e-mail: vanzari@bramitech.ro urmând a fi contactați pentru confirmarea comenzii. Bramitech nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată de către Bramitech ca având valoarea unui contract. Notificarea primită de către client, cu statusul În așteptare, imediat după efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii. Această notificare se face în mod automat și este transmisă doar electronic (e-mail).

Contractul se consideră încheiat între Bramitech și client în momentul primirii de către client de la Bramitech, prin intermediul poștei electronice, a notificării de finalizare a comenzii și facturarea produsului.

  1. Prețul produselor

Toate prețurile produselor prezentate pe site sunt exprimate în lei și includ TVA.
Prețul poate fi modificat de către Bramitech, în orice moment, fără preaviz.
În cazul unei funcționări defectuoase a site-ului sau ale unor erori independente de site, prețul afișat nu poate să fie cel real, Bramitech va informa clientul asupra prețului corect și clientul este liber să decidă dacă va efectua comanda la prețul corect sau nu.
Promoțiile aflate în vigoare pot fi anulate sau suspendate în orice moment de către Bramitech Srl fără o notificare prealabilă.

Promoțiile sunt valabile doar pentru comenzile efectuate online pe site-ul www.bramitech.ro !
  1. Modalitatea de livrare

Produsul va fi livrat clientului prin Fan Courier.
Firma noastră va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.
Factura emisă va fi trimisă doar prin email pe adresa folosită la realizarea comenzii. În cazul în care produsul este însoțit de certificat de garanție acesta va fi expediat împreună cu produsul.
Bramitech va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul Romaniei.
Dacă produsele sunt pe stoc, fără a ne obliga contractual, încercăm să finalizăm livrarea în maxim 3 zile lucrătoare. Pentru produse care nu sunt în stocul curent și nici în stocul național vă vom contacta pentru a vă comunica un termen de livrare estimat urmând ca dumneavoastră să decideți dacă veți aștepta livrarea produselor sau veți anula comanda. Pe site pot fi prezentate și produse care sunt cu statusul stoc epuizat sau stoc depozit/furnizor. Puteți plasa comenzi și pentru aceste produse dar vă vom contacta pentru a vă comunica termenul de livrare urmând ca dumneavoastră sa decideți dacă pastrați comanda sau nu.
Puteți să ne solicitați livrarea prin alt curier specificând acest lucru în casuța de comentarii urmând sa fiți responsabili de livrarea produselor și de eventualele probleme care pot să apară. Nu putem fi făcuți răspunzători de întârzierea livrărilor dacă produsele au plecat din depozitul nostru.

Taxele de transport

  • Pentru comenzile până în 350 lei TVA inclus tariful de transport este de 22 lei TVA inclus prin Fan Courier - doar în localitățile acoperite de unitățile teritoriale. Pentru localitățile unde se percep taxe pentru kilometri suplimentari vă putem livra în sediul Fan Courier de care aparține localitatea sau să plătiți dumneavoastră diferența de preț.
  • Pentru comenzile peste 351 lei TVA inclus livrarea este gratuită prin Fan Courier - doar în localitățile acoperite de unitățile teritoriale. Pentru localitățile unde se percep taxe pentru kilometri suplimentari vă putem livra în sediul Fan Courier de care aparține localitatea sau să plătiți dumneavoastră diferența de preț.
Tariful de transport include și contravaloarea rambursului.
În cazul în care doriți să faceți plata prin bancă vă rugăm să ne contactați.
  1. Modalitatea de plată

Prețul, cantitatea, modalitatea de plată și de livrare sunt specificate în emailul primit după efectuarea comenzii.
Proprietatea asupra produselor va fi transferată la livrare după efectuarea plății din partea clientului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de către curier).
Factura pentru comenzile efectuate pe site va fi trimisă doar pe email. Conform art. 319 alin (29) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal factura este valabilă fără semnătură și ștampilă.

În anumite localități din România avem colaboratori persoane juridice care vor livra produsele comandate pe acest site. Acești colaboratori vă vor contacta pentru a stabili detaliile livrării iar Bramitech srl nu va interveni în relația dintre cele 2 părți.

Ne rezervăm dreptul de a cere efectuarea plății produselor înainte de expediere pentru clienții care nu au ridicat sau au refuzat comenzile expediate și doresc să comande din nou pe site-ul acesta.
  1. Dreptul de retragere

Potrivit legislației în vigoare, clientul persoană fizică iși poate exercita dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie a produselor completând formularul de retur din contul de client sau trimițând un email la vanzari@bramitech.ro specificând numărul comenzii/facturii. Ne obligăm să răspundem acestor cereri de retur în 2 zile lucătoare.
Nu se acceptă retururi ale produselor care au fost utilizate, deteriorate sau cu caracteristici alterate. Produsele trebuie să fie returnate cu toate accesoriile cu care au fost livrate inițial și acestea trebuie să respecte condițiile produsului (neutilizate, nedeteriorate și fără caracteristici alterate). Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca produs desigilat sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Singurele costuri care sunt în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare ale produselor.
În cazul în care clientul persoană fizică solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal Bramitech va rambursa suma plătită în cel mai scurt de la data recepției produselor în depozitul nostru și confirmarea că acestea respectă condițiile de returnare.

Produsele livrate de către partenerii Bramitech nu intră sub incidența acestei legi pentru că nu se consideră contract la distanță. Toate divergențele care pot să apară între cele 2 părți nu implică în niciun fel Bramitech srl.

Potrivit articolului 9, Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Potrivit articolului 13 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014
  • Profesionistul (Bramitech S.R.L.) rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.
  • Profesionistul rambursează sumele menționate la alin. (1) folosind aceleași modalități de plată ca cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Obligațiile consumatorului în cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014
  • Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el insuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  • Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
  • Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
  • Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.