Comandă, Livrare și Plată


Comanda se poate face:

- online pe site, fără a fi nevoie de cont de client. Se adaugă produsele în coș în cantitatea dorită și se urmează pașii pentru finalizarea comenzii. Dacă produsele au variante (gen secțiune, număr de poli, etc) trebuie să alegeți exact varianta dorită pentru a putea adăuga în coș.

- prin email la contact@bramitech.ro și să ne specificați ce produse doriți (de preferat cu linkul direct de pe site), cantitatea, datele de facturare și datele de livrare. Dacă doriți un anumit curier vă rugăm să-l specificați în emailul dvs. 

- telefonic: 0744243334 (sms, WhatsApp)

Nu avem valoare minimă la comandă!


În pagina produsului este menționat și stocul cantitativ disponibil în acel moment. Este posibil ca până la finalizarea comenzii acest stoc să se modifice și nu putem garanta disponibilitatea decât în momentul emiterii facturii. 

Plata se poate efectua prin Ramburs (plata la primirea coletului, direct la curier) sau prin Ordin de Plată. 

Dacă se alege plata ramburs chitanța doveditoare a plății se emite de către curier. Dacă chitanța de plată este pierdută vă rugăm să luați legătura cu curierul pentru a vi se emite un duplicat.

Dacă vreți să plătiți cu Ordin de plată (prin homebanking) trebuie să așteptați pe adresa de email folosită la comandă factura fiscală.

În cazul în care dețineți mai multe VOUCHERE cadou, puteți aplica 1 SINGUR VOUCHER / COMANDĂ!


Toate prețurile afișate pe site au TVA inclus. 


Produsele comandate sunt livrate prin curier rapid, ales de client, în momentul finalizării comenzii.

În localitățile la distanță mare de sediul curierului, unde sunt kilometri suplimentari, comanda se trimite prin GLS Curier sau alt curier ales de noi pentru a nu se percepe costuri suplimentare.

Costul transportului este menționat în pagina fiecărui produs. 

Pentru anumite game de produse oferim și transport gratuit la anumite niveluri ale comenzii - aceste informații se găsesc în pagina produsului.

La finalizarea comenzii aveți menționat în clar costul de transport.

Tariful de transport include și taxa de ramburs.


Expedierea coletelor se va face în aceeași zi dacă comanda este primită până în ora 15 și produsele sunt disponibile în stoc. 

În pagina produsului este menționat și stocul cantitativ disponibil în acel moment. Este posibil ca până la finalizarea comenzii acest stoc să se modifice și nu putem garanta disponibilitatea decât în momentul emiterii facturii. 

Comenzile efectuate în zilele de Sâmbătă și Duminică vor fi expediate luni.

Livrarea produselor se face numai pe teritoriul României.


În cazul în care clientul nu poate fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, curierul va păstra bunurile comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactam din nou pentru a definitiva livrarea. 

În cazul în care nici de aceasta dată clientul nu poate fi găsit, comanda va fi anulată și produsele vor fi returnate în depozitul nostru.


Ne rezervăm dreptul de a cere efectuarea plății produselor înainte de expediere pentru clienții care nu au ridicat sau au refuzat comenzile expediate și doresc să comande din nou pe site-ul nostru.


Dacă produsele primite se dovedesc a avea daune, clientul este obligat să reclame aceste daune la contact@bramitech.ro sau la numărul de telefon afișat pe site. Reclamațiile referitoare la coletele expediate se primesc în 24 de ore de la data intrării în posesia coletului (de catre client); dacă coletul se dovedește a fi suferit daune în timpul procesului de livrare, produsele vor fi înlocuite fără niciun cost suplimentar din partea clientului. Dacă clientul sesizează lipsuri sau produsele nu sunt cele comandate, trebuie să ne sesizeze acest lucru în termen de 24 de ore de la primirea coletului la contact@bramitech.ro sau la numărul de telefon afișat pe site - după acest termen reclamațiile nu mai sunt luate în considerare.