Produse pentru identificarea cablurilor si conductorilor

Posted by Daniel 06.08.2019 0 Comment(s)

In multe industrii Hi-Tech si ne referim aici la transporturi (feroviar, aerian, naval), industria militara, aerospatiala si electronica, identificarea clara si precisa a fiecarui conductor este o cerinta esentiala in timpul montajului final. Chiar si dupa ani de utilizare marcajele de identificare a cablurilor si cablajelor trebuie sa ramana vizibile pentru evitarea potentialelor erori costisitoare in timpul mentenantei sau reparatiei.

DERAY-MTSR

Produsele sunt conforme cu RoHS si respecta majoritatea standardelor din industrie iar unele dintre cele mai importante caracteristici ale acestora sunt:
- Ratie de strangere : 2 la 1, 3 la 1
- Generare scazuta de fum, caracteristici excelente de siguranta la incendiu si emisii reduse de vapori toxici
- Flexibilitate foarte buna
- Intarziere la propagarea flacarii foarte buna, ignifug
- Rezistenta buna la fluide
- Culori : alb, galben, negru
- Ambalare : material continuu la rola sau pretaiate gen scarita pe rola.

DMS MT

Tuburile pentru marcare si identificare pot fi utilizate fara a fi contractate pe conductori
DSG Canusa DMS MT
sau contractate cu ajutorul caldurii.
DSG Canusa Deray DMS

DSG Canusa ofera variante de produse pentru identificarea cablurilor si cablajelor in aplicatii cu cerinte clasice dar si cu cerinte specifice industriilor feroaviare, navale, militare si aerospatiale.

DMS NH

Produsele cu aplicatii clasice sunt DERAY-MTSR care este ambalat la rola de material continuu si DMS MT care este ambalat pretaiat pe rola tip scarita.
Produsul este aplatizat si flexibil cu ratie mare de strangere si cu o suprafata exterioara fina. Este deja pregatit pentru imprimarea prin transfer termic asigurand o calitatea excelenta a imprimarii.
Temperatura de utilizare este intre -55°C la 135°C iar temperatura de contractie de 90°C asigura o aplicare rapida a produsului.

Standarde relevante:
- DEF STAN 59-97 Type 2b, BS G198 Part 3 Type 11B approved
- SAE AS81531 4.6.2 & MIL-STD-202F Method 215J*
* s-a utilizat o imprimanta CAB XD4 si un ribon RBZ11DR
DERAY-ZHF125
O cerinta specifica pentru industria feroviara este ca produsele sa nu contina halogen in compozitia lor (zero halogen) si cantitatea de fum generata in cazul unui incendiu sa fie foarte mica. In cazul in care se folosesc produse neconforme riscul de intoxicatie cu fum este foarte mare - de exemplu un kg de PVC ars poate sa umple cu fum o suprafata de 200mp.

Astfel, DSG Canusa a dezvoltat produse care respecta si depasesc cerintele stricte din norma europeana care guverneaza transportul feroviar in Europa EN45545-2 si HL3 R22/R23.
DMS NH este potrivit pentru utilizare in constructia de locomotive si material rulant respectand toate clasele de clasificare. Este de asemenea potrivit pentru utilizare in aplicatii subterane, marine, militare si aerospatiale.
Acest produs iese in evidenta prin generare scazuta de fum, caracteristici excelente pentru siguranta la foc si prin emisia de vapori toxici mult sub limita impusa de standardele din domeniu.
Suprafata exterioara fina suporta o imprimare buna si are o rezistenta buna la fluide. Temperatura de utilizare intre -40°C la 125°C.
Acest produs vine pretaiat pe un support gen scarita cu latimea de 5cm. Poate fi perforat pentru a forma 2 sau 3 piese din fiecare bucata. Perforatia ajuta la o desprindere facila si o instalare usoara.

Standarde relevante :
- EN45545-2 HL3 R22/R23
- LUL E 1042 A6, BS 6853 vehicle category 1a
- DIN5510
- EN 50343*
- SAE AS81531 4.6.2*
- MIL-STD-202G Methode 215*
* s-a utilizat o imprimanta CAB XD4 si un ribon RBZ11DR

DERAY-ZHF125 este varianta de material continuu ambalat pe rola care are aceleasi caracteristici si respecta aceleasi standarde de calitate.

Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie.